Svar på frågestunden!

hej hej allihopa!Tack för alla fina frågor som jag har fått.:)
Nu tänkte jag äntligen svara på dom.(Hoppas jag kan besvara alla frågor)
 
  Moofies.blogg.se frågade:
Vilken kamera har du?

Svar:Jag har en Olympus Fe-280.Superbra!


 

Enananas.blogg.se frågade:

Vilken är din favoritfärg?
Vilken är din favoritdjur?

Svar:Bra fråga!Min favorit färg vet jag inte riktigt. Jag tycker om
i stortsätt alla.
Mitt favorit djur är nog katt!^^



Adaras.se frågade:

vilka bloggar läser du? :D och varför?

Svar: Jag läser



En bra blogg!



En bra blogg som man får insperationer av!


Dsfashioncorner.blogg.se frågade:

Har du någon favorit parfym?

Svar:Nej faktist inte just nu^^



Isallol.blogg.se frågade:

Spelar du något instrument?

Svar:Ja spelar piano som mest sen kan jag spela gitarr!


Hoppas ni är nöjda med era svar!^^






Kommentarer
Postat av: Simon

Fiol då?

2011-08-10 @ 15:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0