Pappas och min speciall!

Hej allihopa!
Just nu står jag och pappa och lagar god mat,delvillsäga hemgjorda
köttbullar och potatis.
Pappa hittade en potatis som var format till ett hjärta.
Då ville jag också göra några hjärtan,så jag bestämde mig för
att göra köttbullehjärtan.XD
Dom blir bra och dom blir goda!Det är bara att göra så här:
rulla köttfärsen till en boll.När du har gjort det så plattar du ut
köttfärsen,försök att forma det till ett hjärta!
Det var inte riktigt allt utan man måste ju förstås ha
kryddor och så på dom!
Så här blev dom!Riktigt nöjd faktist.


Potatis hjärtat!
 


 Mina speciallare!
 



+gurka



Imorgon kommer jag tyvärr inte kunna lägga in några inlägg
på bloggen.:(Jag ska vara borta nästen hela dagen.
Hoppas ni gillade dom!






Kommentarer
Postat av: felicia

fin middag!

2011-06-20 @ 12:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0