skolavslutnings bilder!

Hej allihopa förlåt för att jag inte har lagt in några inlägg på länge men det har varit fullt upp.
Igår var det skolavslutning.
Det var både härligt och sorgligt.
Det var härligt för att nu har vi ett långt sommarlov att se fram imot,men det
var sorgligt för att klassen ska splittras.
Men vi kommer nog att träffas lite då och då!:)
Jag tänskte visa er några bilder jag tog.

Kläderna jag hade på skolavslutningen!




En ros+mina fötter




Mina fötter!



Rosen fick vi av ettorna som var så  blyga.
Vi skulle hålla dom i handen och tåga ut med dom.
Det var lite  pinsamt faktist för alla skulle fotografera när
man gick ut.:)Fast det var kul!






Kommentarer
Postat av: En snubbe från Afrika

Snygga klader, dom var rätt blyga! Haha. Fin blogg.

2011-06-12 @ 18:31:01
Postat av: Anonym

vet inte vem du är!men tar det som en kommentar

2011-06-12 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0