Förslag på vad du kan göra en regnig dag!

Hej allihopa!Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag...Jag hoppas ni förlåter mig?:)
Just nu är det ju inte så bra väder och då vet man inte riktigt vad man ska hitta på.(Ibland i allafall)
Jag tänkte ge er några tips på vad man kan göra under den regninga tiden:

Förslag nummer ett:
Sätt dig ned och njut av en bok!

Förslag nummer två:
Gå in på någon hemsida och hitta roliga
pyssel man kan göra!

Förslag nummer tre:
Baka en kaka eller något gott!

Förslag nummer fyra:
Om det inte är allt för dåligt väder så
kan man gå ut och ,t.ex. hoppa
studsmatta!

Förslag nummer fem:
Busring någon!
Men kom ihåg att vara snäll när
man busringer!

Förslag nummer sex:
Busa!
Sätt tejp på handkranen!
Gör roliga men inte dumma bus!

Förslag nummer sju:
Fotografera lite grann!
Det är jättekul!

Förslag nummer åtta:
Du kan sätta dig och rita!

Förslag nummer nio:
Grilla marshmellows!

Förslag nummer tio:
Du kan sy!

Där var tio förslag!
Hoppas ni får nytta av dom!





Kommentarer
Postat av: En som inte vet vad den ska gõra på dagarna. (Simon)

Tack för tipsen! :)

2011-06-19 @ 20:45:23
Postat av: bloggen

Hahahha!

Tack för din kommentar!<3

2011-06-19 @ 21:37:53
Postat av: bloggen

Hahaha!Tack för din kommentar!<3

2011-06-19 @ 21:40:13
Postat av: Johanna

Haha! (:

2011-06-20 @ 09:15:32
URL: http://tholen.webblogg.se/
Postat av: bloggen

haha!

2011-06-20 @ 12:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0