Tjenare!

Hejsan hoppsan allihopa!
Idag ska jag inte göra något speciellt...Jag ska ta det lungt i det mörka,blåsiga vädret.
Nu börjar det bli så himla mörkt.När jag skulle kliva upp i morse var det typ kolsvart:/
Juste i går fick jag en kommentar om att jag ska bli bättre på att skriva längre texter...
Så här är det: Jag hinner inte riktigt skriva långa texter också vill jag inte sitta så länge
vid datorn.Men jag ska iallafall försöka tillbringa lite mer tid åt att skriva längre i inläggen
 framöver...Hehhe!^^För det mesta så brukar faktist inte jag orka skriva så
himla långa texter för att jag är så himla lat ...Men det här inlägget ska bli det
längsta jag någonsin skrivit... tror jag.!?^^
Som nu har jag redan slagit personligt rekord i att skriva.hehhe!:)
Hur hade ni det på halloween? För visst var det halloween i måndags?!
Nu måste jag gå!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0