Hej alla glada!

Idag ska jag inte göra något speciellt tror jag...Eller jo juste jag kanske ska vara med
Alva och fota eller någonting.
Mormor och morfar ska komma på middag halv fem idag:)
Har på mig min "one piece" och tofflor och tittar på elden som brinner framför mig i kakelugnen.
Ska måla naglarna i något coolt mönster.
Juste ni har hört att min storasyster Lina har fått en system kamera... När minnet är fullt kommer ni få se några bilder vi fotat med den.:)
Bjuder på en gammal bild som jag fotat själv.



Ha DeT BrA sA jA!
hehhe det rimmade inte riktigt.XD

Kommentarer
Postat av: Diana

Ha en bra dag :)

2011-10-02 @ 15:20:44
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

följa varandra via bloglovin?

var även med i mina tävlingar som kommer inom kort då du kan få ta del av mina 500 läsare om dagen! jag uppdaterar även flera gånger om dagen för att hålla er bloggläsare underhållna. du lär inte ångra dig om du kollar in min blogg!

http://swaxu.bloggplatsen.se

2011-10-02 @ 19:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0